coronavaccin verandert benen van vrouw (34) in ‘gigantische blaren’


Een Schotse vrouw kreeg na de AstraZeneca-vaccinatie allemaal met bloed gevulde blaren op haar benen die begonnen samen te klonteren. Sarah Beuckmann uit Glasgow kreeg halverwege maart last van griepklachten toen ze haar eerste dosis had gehaald.

De 34-jarige vrouw had na een week ook een tintelend gevoel in haar benen. Daarnaast kreeg ze rond haar enkels last van huiduitslag. Ze belde haar huisarts om een afspraak te maken, maar nog diezelfde dag verschenen er overal blaren op haar benen.

Ze werd met spoed overgebracht naar het ziekenhuis en was bang dat haar benen geamputeerd moesten worden. Beuckmann lag 16 dagen in het ziekenhuis. Ze kreeg ook blaren op haar handen, gezicht, armen en billen. Ze zit in een rolstoel omdat ze amper kan lopen vanwege de blaren op haar voetzolen.

Reactie veroorzaakt door vaccin

Haar arts heeft haar geadviseerd om de tweede dosis van het vaccin ‘niet te nemen’. Na het uitvoeren van een biopsie kwamen artsen tot de conclusie dat het vaccin de reactie heeft veroorzaakt, schrijft de Schotse krant Daily Record.

Beuckmann kreeg steroïden om haar immuunsysteem te kalmeren en de reactie tegen te gaan. Ook kreeg ze de eerste negen dagen veel morfine toegediend.

[Daily Mail]

4.5
32
stemmen

Beoordeel dit artikel

+

Meld je aan op onze GRATIS NineForNews PUSH meldingen

Aanmelden

waarom?

+

Volg ons GRATIS NineForNews Telegram kanaal

Volgen

waarom?





Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *