China loopt ver voorop in biologische wapenwedloop naar genetisch gecreëerde supermens – Xandernieuws

Wordt technologie die niet gebonden
is aan ethische en morele grenzen onze ondergang?

—————————————————————————————————————————————-

Westen net zo schuldig: experimenten met nieuwe biotech naar China verplaatst vanwege nauwelijks bestaande ethische en morele grenzen van communistisch regime

—————————————————————————————————————————————-

Wat krijg je als je het communisme, dat van geen God of gebod wil weten en zichzelf als de absolute autoriteit en waarheid beschouwt, combineert met zeer geavanceerde technologie? China. Omdat het regime in Beijing vrijwel geen ethische restricties lijkt te kennen, wordt er al jaren druk geëxperimenteerd met het genetisch modificeren van dieren en mensen. ‘De biotechnologie ontwikkeling in China gaat een waarlijk macabere richting uit,’ schrijft Brandon Weichert van The Weichert Report. Zo worden apen, net als in de dystopische sf-filmserie Planet of the Apes, met menselijke genen intelligenter gemaakt, en probeert het leger een nieuw ras van supersoldaten met bovenmenselijke capaciteiten te creëren.

Wat gebeurt er als je het DNA van varkens en apen met elkaar vermengt? En lukt het om menselijke organen in dieren te laten groeien? Het zijn vragen die Chinese wetenschappers inmiddels kunnen beantwoorden. Beijing zou de PLA (het leger) zelfs al de opdracht hebben gegeven om ‘supersoldaten’ te creëren. Er zouden reeds militairen als proefkonijnen worden gebruikt om te zien of het lukt om ze grotere capaciteiten te geven, zo schreef de toenmalige Amerikaanse Director of National Intelligence John Ratcliffe op 3 december in de Wall Street Journal.

Hoe ver de Chinezen precies zijn gevorderd, is onbekend. Wel is duidelijk dat ze gebruik maken van de diverse soorten CRISPR(-Cas) ‘gen editing’ methodes. Topanalisten Esla Kania en Wilson VornDick zeggen dat de PLA hier vol op inzet. Ratcliffe constateerde dat China hiermee ‘biologische dominantie’ wil bereiken. ‘Er zijn geen ethische grenzen in Beijings drang naar macht.’

Nazi experimenten op herhaling en geperfectioneerd

He Jiankui (Technische Universiteit Shenzhen) is tot nu toe de enige bekende wetenschapper ter wereld die met CRISPR-Cas9 menselijke embryo’s genetisch manipuleerde, en erin slaagde om ogenschijnlijk gezonde baby’s geboren te laten worden. In 2018 kwam een tweeling ter wereld bij wie hij het CCR5 gen had weggeknipt. Daardoor zouden ze immuun zijn geworden voor HIV, maar mogelijk ook intelligenter zijn gemaakt. Na grote internationale oproer werd He (vermoedelijk enkel voor de bühne) veroordeeld wegens illegale genetische experimenten met menselijke embryo’s. Zijn werk werd echter zonder twijfel door de staat gesteund.

Dat deed velen denken aan het gruwelijke Nazi programma om een Übermensch te creëren, een ‘meester ras’. China is op nog veel geavanceerdere wijze bezig om de ‘perfecte communist’ te scheppen (dus hondstrouw, 100% gehoorzaam en loyaal, maar zonder enige eigen wil, en natuurlijk strikt atheïstisch). ‘China wordt bestuurd door een regime dat gelooft in het perfectioneren van de mensheid,’ aldus Weichert, auteur van ‘Winning Space’. ‘Met de opkomst van modern genetisch en biotechnologisch onderzoek hebben de Chinese centrale planners nu het menselijke genoom zelf om volgens hun politieke agenda te perfectioneren.’

Chinese wetenschappers zijn reeds begonnen met ‘gene-doping’, het slimmer en innovatiever maken van toekomstige generaties, zodat landen die zich niet laten verleiden tot deze controversiële methoden een permanente achterstand krijgen. ‘Al het leven op deze planeet kan hierdoor fundamenteel worden veranderd, in overeenstemming met de grillige nukken van een (in naam) communistisch regime.’

‘Le Terminator’; Westen net zo schuldig aan biologische (wapen)wedloop

Dat heeft landen zoals Frankrijk er reeds toe gebracht om hetzelfde onzekere, om niet te zeggen gevaarlijke pad in te slaan. De Fransen werken inmiddels aan ‘Le Terminator‘, een ‘augmented’ (verbeterde) soldaat. Minister van Defensie Florence Parly verdedigde dit programma door erop te wijzen dat ‘niet iedereen dezelfde scrupules heeft als wij. We moeten ons op zo’n toekomst voorbereiden.’

Michael Clarke van het Kings College in Londen had het daarom over een ‘biologische wedloop’ die door China wordt aangevoerd. Leidt dat binnenkort tot een ras van ‘homo robocopus’, zoals de International Society for Military Ethics het noemt? Andere, vooral uit de science fiction wereld afkomstige bekende termen hiervoor zijn de Transhumane mens (/soldaat), de Mens 2.0 (/ 3.0), en de androïde mens.

Komt het echt zover – en daar lijkt het sterk op, want de wetenschap lijkt meer dan ooit voortgedreven door het credo ‘niet omdat het moet, maar omdat het kan’ – dan is China zeker niet als enige schuldig hieraan. De CRISPR-Cas gen editing technologieën zijn namelijk in het Westen (o.a. de Verenigde Staten en Nederland) ontwikkeld. Veel onderzoek werd naar China verplaatst, juist omdat daar veel ethische grenzen die hier nog worden werden* gehanteerd, niet of nauwelijks aanwezig zijn.’

(* Werden, omdat met het introduceren van feitelijke ‘gen editing’ vaccins zoals dat van Pfizer/BioNTech een grens die tot 2020 nog strak gehandhaafd werd, namelijk dat er geen genetische experimenten op mensen mogen worden verricht – en zeker niet zonder hun medeweten – in zowel Amerika als Europa volledig is losgelaten.)

‘Strategische bedreiging die maar weinigen begrijpen’

Weichert waarschuwt dat de snelle voortgang van China bij het ontwikkelen van biotechnologische wapens ‘een lange termijn strategische bedreiging voor de VS zullen blijken te zijn, die door maar weinigen in Washington, op Wall Street, of in Silicon Valley (Big Tech- X.) wordt begrepen.’

‘China’s regime heeft geen ethiek noch fatsoen, is niet gebonden aan wetten, en heeft geen enkele terughoudenheid. Het heeft echter wel de technologie om een heel nieuw ras van genetisch verbeterde, in paradepas lopende mensen te beginnen,’ concludeert analist Gordon Chang namens The Gatestone Institute. (1)

Het zal de lezers bekend zijn dat het SARS-CoV-2 virus volgens sommige wetenschappers en experts een (per ongeluk of opzettelijk) ontsnapt Chinees biowapen is, en voor de vaccins die in record tijd werden ontwikkeld mogelijk hetzelfde geldt.

In de zeer boeiende science fiction serie ‘Altered Carbon’ is te zien waar het genetisch manipuleren van mensen in de toekomst op kan uitdraaien, al focust de serie zich vooral op het bereikt hebben van een vorm van onsterfelijkheid, omdat iedereen een soort ‘harde schijf’ in zijn nek heeft, die na de dood in een nieuw lichaam kan worden gezet.

(1) The Gatestone Institute via Zero Hedge
(2) Afbeelding: Iván Tamás , Pixabay

25-01: ‘Helsinki Comité voor Mensenrechten suggereert dat Pfizer vaccin onwetting medisch experiment is’
22-01: ‘Staat de V van Vaccin voor Victorie of Verdoemenis?’
11-01: mRNA vaccins: genetische manipulatie is gevaarlijk omdat het onvruchtbaarheid kan veroorzaken

02-12: Universitair team VS waarschuwt dat veranderen DNA grote gevolgen kan hebben, maar vaccins komen er toch aan
19-10: Hoogleraar Capel: ‘Vaccin is genetische modificatie en brengst SARS-CoV-2 eiwit permanent in uw lichaam
03-09: Implanteerbare 5G nanotech biosensor al vanaf 2021 in Covid-19 vaccins’ (/ Transhumane mens wordt geïntegreerd met wereldwijd digitaal controlesysteem)
10-08: Flashback naar 2009: ‘Wordt het Teken van het Beest ingevoerd via vaccinaties?’
29-07: Gezaghebbende New England Journal of Medicine: Ontsla iedereen die vaccin weigert (/ Mensen die ervoor kiezen om hun eigen lichaam te integreren in het Beest-systeem, worden daarmee zelf een stukje ‘Beest’, en kunnen daarom niet anders dan hetzelfde lot ondergaan.
03-05: Griekse grondtekst over Teken van het Beest 666 wijst duidelijk op injectienaald